FANDOM

Tawna.gif

Tawna Bandicoot

Tawna Bandicoot on yksi pelisarjan alkuperäisistä hahmoista. Tawnan on luonut Naughty Dog.

Hahmo

Tawna Bandicoot on ollut Crash Bandicootin suurin rakkaus, tosin Naughty Dog on joskus kirjoittanut omilla nettisivuillaan, että Crash on menettänyt Tawnan Pinstripelle. Tämä on voitu kuitenkin kirjoittaa vain vitsailumielessä, joten ei ihan tarkkaan tiedetä että mitä Tawnalle on pelin tarinan mukaan tapahtunut ensiesiintymisensä jälkeen.
Tawna on esiintynyt vain peleissä Crash Bandicoot ja Crash Boom Bang! ja Tawnan esikuvana on Pamela Anderson rintojen ja hiusten koon perusteella. Tawna poistettiin pelisarjasta, koska Naughty Dog ei ollut tyytyväinen hänen teennäiseen ulkonäköön joka ei vastannut heidän alkuperäistä ajatusta. Kuitenkin pelissä Crash Boom Bang! Tawnan ulkonäkö on lähellä alkuperäistä ajatusta. Tawna korvattiin Coco Bandicootilla. Tawna on poistamisen jälkeen kuitenkin nähty erilaisissa cameo-rooleissa.

Cameo-roolit

Tawna.jpeg

Tawnan cameo-rooli pelissä Crash Twinsanity.

Crash Bandicoot 3: Warped ja Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex

Introssa ja loppuvideossa Tawna nähtiin eräässä valokuvassa Crashin talon sisällä joka kertoo siitä että Crashilla on edelleen tunteita häntä kohtaan.

Crash Twinsanity

Kentässä Slip Slide Ice-Capades Moulin Cortexin kyltissä Tawna nähtiin Cortexin vieressä tanssipuvussaan.

Crash Mind over Mutant

Tawnan kuva nähtiin Crashin talossa julisteessa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki